Presentació

Aura Fundació es va crear l’octubre del 1989. És una entitat sense ànim de lucre, que va néixer primer com a una associació i des del 2004 com a fundació. Ha estat el primer programa de «treball amb suport» a Espanya, pioner en la implantació i desenvolupament d’aquesta metodologia.

La nostra MISSIÓ és ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la inclusió social i laboral seguint la metodologia “Treball amb Suport”.

El projecte Aura ha estat membre fundador de:

És Membre de:

La Fundació ha rebut els següents reconeixements:

-Premi a AURA FUNDACIÓ per la tasca en inserció social i laboral HUMANA (2016)
-Placa commemorativa de part de la Generalitat de Catalunya amb motiu del 25è aniversari d’Aura Fundació (2014)
– Reconeixement d’AESE per l’impuls del treball amb suport al País (Madrid 2013)
– Premi Àmbit de la Discapacitat, Fundació Agrupació Mútua (2009)
– Reconeixement als 20anys,l Simposi de Treball amb Suport a Bilbao (2009)
– Premi EcA Caja Madrid a la institució més veterana en aplicar el Treball amb Suport (2008)
– Premi Obra Social Caixa Sabadell (2006)
– Premi IMSERSO a la integració laboral de persones amb discapacitat (1999)
– Premi al Compromís 1er de maig Rafael Campalans (1998)