Acte Estiu 2016 d’Aura Fundació
20/07/2016
AURA HABITAT
13/09/2016

L’1 de juny de 2016 es va celebrar la IV edició del sopar solidari “Som Un” que va reunir a més d’1.200 assistents.

La presentació de l’acte va ser un èxit gràcies a la genial col·laboració de Santi Millán i Javi Sancho, que van amenitzar la vetllada i es va poder gaudir de dos increïbles espectacles i un sorteig de premis exclusius.

Entre aquests premis figurava un val de 1000 € de MIRÓ que va tocar a la Família Ventós i molt generosament va cedir a AURA FUNDACIÓ.

Un any més, el sopar solidari va ser en un escenari de luxe: sobre la gespa de l’Estadi del RCD Espanyol a Cornellà.

Volem agrair als patrocinadors per fer possible aquesta IV edició i per col·laborar amb nosaltres ajudant-nos a aconseguir el nostre objectiu: aconseguir una qualitat de vida millor per a les persones amb síndrome de Down i altres discapacitats.