Integración laboral 365
18/07/2016
Sopar solidari “Somos Uno”
26/07/2016

Acte Estiu 2016 d’Aura Fundació

Aura Fundació va celebrar el seu 27è acte d’estiu a l’Hotel Arts de Barcelona, el Dimarts 12 de juliol de 2016, a les 19.30h.

acte estiu 2016

Com a cloenda de curs el passat dia 12 de juliol de 2016 va ser celebrat l’Acte d’Estiu d’Aura Fundació a l’Hotel Arts de Barcelona, amb  prop de 700 assistents.
Va ser un dia emotiu, amb empreses, companys, participants, famílies i amics.

L’esdeveniment va ser inaugurat per la Directora d’Aura la Sra. Glòria Canals , va ser presentat per la Gerent de la Fundació, la Sra. Maria Cabré i va comptar amb la següent taula de ponents:

Fundació Aura 12-7-16 (32)

Sr. Josep Vidal , Director general d’Economia Social, 3r Sector, les Cooperatives i l’ Autoempresa,

assumint la representació del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Sr. Ramon Lamiel, Gerent de l’IMD  (Institut Municipal de Persones amb Discapacitat)

Sr. Urbano Gropello,  Director de Invest For Children.

Sr. Carles Navarro, Conseller delegat de BASF a Espanya.

Sra. Glòria Canals, Directora Aura Fundació.

A l’acte es van entregar reconeixements a les següents empreses que han contractat a participants d’Aura aquest any i passen a ser, per aquest motiu, empreses “amb Aura”.

365 · ASPY PREVENCION · BIMBA & LOLA · CAN PEROL BAIX LLOBREGAT

CUSHAU · DSNICO PARAFARMACIA · ECHEVERRIA CLINICA DENTAL · GRUP JULIÀ ·

ISEFI · JUBERT & ASSOCIATS · KMPG · LABCO QUALITY DIAGNOSTICS

MMM · PENGUIN RANDOM HOUSE · THUYA · USBEL

En representació de totes elles, el Director de l’Àrea Administrativa de LABCO QUALITY DIAGNOSTICS el Sr. Jordi Martí , va ser l’encarregat de dir unes paraules d’agraïment, explicar la seva experiència i animar a noves empreses a contractar a persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la metodologia de Treball amb Suport.

A més, aquest any es van donar reconeixements també a empreses que col·laboren amb AURA com DERBY HOTELS, l’HOTEL ARTS i el CNB (Club Natació Barcelona) i va ser el Director General de DERBY HOTELS, el Sr. Joaquim Clos, el que va parlar en representació d’aquestes.
Durant l’acte, com cada any, es van entregar els diplomes del programa de formació ocupacional, es va passar un vídeo de formació, un vídeo amb les noves pràctiques i contractes laborals i es van entregar els Diplomes als participants que porten 10 i 20 anys en el món laboral.

Aquest any en especial i per primer cop, es van donar diplomes en reconeixement als treballadors que porten més de 25 anys treballant.

AURA FUNDACIÓ va ser pionera en la contractació de persones amb discapacitat intel·lectual amb la metodologia de Treball amb Suport i per tant són els primers contractes amb més de 25 anys de tot Espanya.

Dos participants d’Aura Fundació, la Sofia i l’Eduardo, van donar la benvinguda a les noves incorporacions i els hi van desitjar molta sort per aconseguir una feina com la que tenen ells.

En finalitzar es va poder prendre una copa cortesia de Estrella Damm i refrescos per part de l’Hotel Arts.

Comentaris desactivats

Col·labora