Dia Mundial Síndrome de Down
21/03/2017
TRIA BO, TRIA SA
31/03/2017

El programa televisiu d’Hora Punta de RTVE dóna veu a les persones amb síndrome de Down.

El conegut programa de televisió Hora Punta,presentat per Javier Cárdenas, té una única idea molt clara: transmetre amb normalitat que les persones amb síndrome de Down poden tenir una vida quotidiana com la majoria de les persones. En aquesta línia, Montserrat Lacueva, coneguda com Monat, és la primera col·laboradora amb síndrome de Down del programa televisiu.

Monat i els seus altres companys que han participat en el programa, formen part d’Aura Fundació, entitat que els ha ajudat a trobar els seus treballs i els fa el seguiment laboral, a través de la metodologia del treball amb suport. A més, Monat i Rosa viuen de manera independent gràcies al suport d’Aura.

Montserrat treballa a Nespresso, Rosa M. a la Universitat de Barcelona i Raúl a Havas Media.

Aura Fundació forma parte de Down Catalunya, la coordinadorad’entitats catalanes que donen suport a les persones amb síndrome de Down, i que també va col·laborar amb el programa amb motiu del Dia Mundial de la Síndrome de Down en propiciar la participació de Rosa i Raúl.

A continuació us deixem amb les intervencions en el programa televisiu: