Contracte Laboral Grand Hotel Central
20/03/2017
La primera col·laboradora televisiva amb síndrome de Down
24/03/2017

#VullTreballarambTu és la nova campanya d’AURA FUNDACIÓ per a captar noves empreses per fer integració laboral seguint la metodologia del Treball amb Suport.

Amb 28 anys d’experiència i 200 persones participants, AURA FUNDACIÓ ajuda a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la inclusió social i laboral.

#QuieroTrabajarcontigo es la nueva campaña de AURA FUNDACIÓN para captar nuevas empresas para hacer integración laboral siguiendo la metodología del Empleo con Apoyo.

Con 28 años de experiencia y 200 personas participantes, AURA FUNDACIÓN ayuda a mejorar la calidad de vida de las personas con discapacidad intelectual mediante la inclusión social y laboral.

integració laboral