Contracte laboral EVERIS
30/04/2018
Contracte laboral Carrefour
22/05/2018

Les empreses + presents que mai amb Aura, el seu compromís, regalar futurs a persones amb discapacitat intel•lectual.

Quan Aura adquireix un compromís amb un participant del projecte laboral ho fa per sempre, la nostra ajuda s’estén durant tota la seva vida laboral i més enllà. Necessitem per tant assegurar aquest compromís construint un futur possible i assolible.

És un repte i una responsabilitat que compartim amb les Empreses que s’associen a la Fundació formant part del Club d’empreses “x+Futurs”.

Gràcies a elles, els nostres beneficiaris poden seguir treballant i complir els seus somnis.

Un exemple és la història de Letícia, participant d’Aura des de 2011:

Història real

La Letícia tenia 24 anys quan va arribar a Aura, s’havia format com a cambrera en una bona escola, estava preparada i volia un treball.

A Aura va començar com a participant del programa laboral, al cap de pocs mesos li vam trovar unes practiques laborals, la vam acompanyar dia a dia i al cap de quatre mesos va signar el seu primer contracte, a l’octubre de 2011.

Mai oblidarà aquesta data, va fer un pas de gegant cap a la seva maduresa.

Avui segueix treballant a la mateixa empresa amb un contracte indefinit i segueix al nostre programa de formació continuada, amb 32 anys Letícia està complint el seu somni.

insercio laboral

La Letícia treballant a la Cerveseria Catalana

Com formar part del club:

Si la teva empresa també vol regalar futurs i formar part del Club, estarem encantats d’explicar-t’ho en persona.

Pots escriure a sonia@aurafundacion.org o visitar-nos a la nostra seu, us esperem!

X+Futurs p