Derby Chef
Firma contracte laboral Panasonic
26/01/2018

Aura Fundació a la seu de l’ONU de Nova York

Estem molt orgullosos de poder compartir amb vosaltres la següent notícia:

Hem estat convidats a assistir com a ponents al Congrés del dia Mundial de la Síndrome de Down, per ser pioners de Treball amb Suport a Europa.

World Down Syndrome Day Conference se celebra cada any a la seu de les Nacions Unides de Nova York.

Així doncs, el dia 21 de març de 2018 estarem a l’ONU parlant sobre la integració laboral que realitza AURA FUNDACIÓ des del 1989.

Sense totes les persones que ens recolzeu, no seria possible, així que… Gràcies!

WDSD Conference 2018

La Conferència Mundial de la Síndrome de Down és una conferència internacional celebrada a la Seu de les Nacions Unides pel Dia Mundial de la síndrome de Down, organitzat per Down Syndrome International i patrocinat cada any pels Estats Membres de l’ONU i organismes internacionals i organitzacions no governamentals.

La Conferència té un tema cada any, i el seu objectiu general és promoure els drets humans de les persones amb síndrome de Down i altres discapacitats, utilitzant la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de les Persones amb Discapacitat (CDPD) i altres instruments de drets humansEls oradors comprenen una àmplia secció transversal de països de tot el món i inclouen professionals i autogestores.

“What I bring to the workplace”

Aquest any la temàtica és:

“Què aporto al meu lloc de treball”

El dimecres 21 de març de 2018, Down Syndrome International reunirà a persones amb síndrome de Down, alts representants dels principals ocupadors, experts en l’ocupació de persones amb discapacitat, funcionaris governamentals i funcionaris de l’ONU a la Seu de les Nacions Unides a Nova York.

L’objectiu és acostar-se a les parts interessades clau en l’ocupació per garantir que es vegin els beneficis de permetre que les persones amb síndrome de Down i altres discapacitats realitzin contribucions significatives en el lloc de treball; i així serveixi d’al·licient a nous interessats ​​al fet que ens ajudin a aconseguir un canvi positiu.

Mitjançant una combinació de panell de discussió, casos d’estudi, testimonis i preguntes i respostes interactives amb tots els delegats, amb els assistents (o els que ho mirin per la WEB TV de l’ONU) se sentin inspirats per prendre mesures que assegurin la inclusió d’una part substancial del món. Població que està llesta, disposada i capaç de treballar.

world down syndrome day