Publicacions

• Preparados para la vida – Llibre

El llibre fa el seguiment de 17 persones joves-adultes amb la síndrome de Down que estan treballant en diferents empreses. A través de fotografies ens mostra com és el seu dia a dia, les tasques que realitzen, la relació amb els companys de feina, les seves vivències, com els fa sentir el fet de ser persones amb una vida plena. Llibre en castellà, català i anglès Col·laboració de: 40€

• La vida amb síndrome de Down – Llibre

A través de fotografies el llibre fa un seguiment de la vida diària de 12 persones de diferents edats que tenen com a tret comú que tenen la Síndrome de Down. Es mostra la vida a l’etapa de la infància, l’etapa escolar i l’etapa adulta.

Llibre en castellà, italià i anglès. Col·laboració de: 40€

• Fundació Projecte Aura… des de 1989 – Llibre

El llibre fa un repàs pels 20 primers any de la Fundació Projecte AURA. Conté la història i evolució d’AURA, escrits de professionals reconeguts del País i de fora vinculats a AURA des dels inicis, les opinions dels participants, els familiars, els membres de l’equip, anècdotes, ... i moltes fotografies que il·lustren molts moments importants així com les persones que formen i han format part de l’entitat.

Llibre en català i castellà

Col·laboració de: 30€

• Shangai Special Olympics – Llibre

Amb fotografies espectaculars es fa un seguiment dels Specials Olympics que van tenir lloc a Shangai 2007. Es recullen els moments de la cerimònia inaugural, el retrat de diferents atletes, dels esports d’equip, la important  feina dels entrenadors, voluntaris, equips mèdics i la premsa que es fa visibles  aquests esdeveniments.

Llibre en castellà, català i anglès. Col·laboració de: 40€

• Capsa d’eines i recursos – DVD Aura Fundació

EL DVD conté el recull del material elaborat durant 20 anys pels professionals de la Fundació Projecte AURA. Inclou un resum de l’estil metodològic del P. AURA i el material utilitzat en els diferents programes (Laboral, Formació Continuada, Vida amb suport,...).

Material en castellà i català Col·laboració de: 28€

• Una imagen mejor que mil palabras – DVD Interactiu

Aquest DVD ofereix la possibilitat a les persones amb necessitats educatives especials d’apropar-se al món laboral d’una manera visual, fàcil i entenedora. Mostra dos àmbits laborals : oficina i cafeteria i contempla les Habilitats Socials, la Imatge Personal i les Responsabilitats Socials. A partir d’uns vídeos molt breus es plantegen situacions que es poden trobar a l’empresa mostrant 3 actituds diferents i les seves conseqüències.

Editat en castellà És un material elaborat per AURA i el podeu adquirir directament a través de la Fundació Adapta.