Publicacions

• Relats a dues bandes – Llibre

MIRADES DE CATALUNYA   En el llibre es recullen les converses que 25 joves amb síndrome de Down han mantingut amb persones reconegudes en diferents àmbits (músics, polítics, actors, escriptors,...). Cada un ha explicat un relat que pot ser personal, un fet històric, una anècdota, una llegenda...   Llibre en català   Col·laboració de: 25€

• La vida amb síndrome de Down – Llibre

A través de fotografies el llibre fa un seguiment de la vida diària de 12 persones de diferents edats que tenen com a tret comú que tenen la Síndrome de Down. Es mostra la vida a l’etapa de la infància, l’etapa escolar i l’etapa adulta.

Llibre en castellà, italià i anglès. Col·laboració de: 40€

• Capsa d’eines i recursos – DVD Aura Fundació

EL DVD conté el recull del material elaborat durant 20 anys pels professionals de la Fundació Projecte AURA. Inclou un resum de l’estil metodològic del P. AURA i el material utilitzat en els diferents programes (Laboral, Formació Continuada, Vida amb suport,...).

Material en castellà i català Col·laboració de: 28€

• Preparados para la vida – Llibre

El llibre fa el seguiment de 17 persones joves-adultes amb la síndrome de Down que estan treballant en diferents empreses. A través de fotografies ens mostra com és el seu dia a dia, les tasques que realitzen, la relació amb els companys de feina, les seves vivències, com els fa sentir el fet de ser persones amb una vida plena. Llibre en castellà, català i anglès Col·laboració de: 40€

• Síndrome de Down: Neurobiología, Neuropsicología y Salud mental – Llibre

És una obra de referència que aporta coneixement i estratègies d'intervenció enfocada a les persones amb síndrome de Down, les seves famílies i els professionals que treballen amb i per aquesta població.

Analitza des d'una triple perspectiva: la neurobiològica, neuro psicològica i la psicològica l'estructura i funcionament del cervell de les persones amb síndrome de Down, així com el seu benestar i salut mental, i els tractaments psicoterapèutics i farmacològics més adequats.

Posa èmfasi en l'estimulació primerenca que és fonamental des de les primeres edats però que ha de ser continuada, individualitzada i al llarg de tota la vida.

Llibre en castellà

Col·laboració de: 60€

• Fundació Projecte Aura… des de 1989 – Llibre

El llibre fa un repàs pels 20 primers any de la Fundació Projecte AURA. Conté la història i evolució d’AURA, escrits de professionals reconeguts del País i de fora vinculats a AURA des dels inicis, les opinions dels participants, els familiars, els membres de l’equip, anècdotes, ... i moltes fotografies que il·lustren molts moments importants així com les persones que formen i han format part de l’entitat.

Llibre en català i castellà

Col·laboració de: 30€