2016 en xifres – AURA FUNDACIÓ
Firma contracte laboral DINCAT
28/02/2017

sostenibilitat econòmica.

Un projecte que vol donar resposta a la missió del Teatre de “…promoure i executar totes aquelles iniciatives que reverteixin en el foment i potenciació de la cultura i més específicament, de l’operística…”.

“El Liceu o és social o no serà” és un dels principis fonamentals d’aquest projecte que ha revisat i que ha reorganitzat moltes de les activitats que el teatre ja feia i ha inclòs moltes de les quals s’han desenvolupat en els darrers anys o estan a punt de ser implementades. El moment triat per presentar aquesta nova estructuració respon a la confirmació dels resultats esperats i a l’aval dels usuaris que qualifiquen el Liceu com un equipament molt més social del que era fa tres anys.

Enfocat des d’un pla social inclusiu, desenvolupant l’accessibilitat, la diversitat i l’excel·lència, el Projecte Social s’ha estructurat de forma transversal, involucrant tots els departaments del teatre i resumit en 10 grans àrees amb l’objectiu de “retornar a la societat, allò que la societat li dóna”. Una iniciativa exemplar que no només ha fet del Liceu un teatre accessible per a tothom, sinó que fa que sigui un referent a nivell mundial en iniciatives mediambientals i amb un projecte de tan gran abast com el Liceu a la Fresca, amb la difusió d’una òpera a més de 100.000 persones de forma simultània. El Projecte Territori també ha permès que 1.820 persones viatgin d’arreu de Catalunya per trepitjar per primer cop el Liceu amb entrades amb un preu reduït.

Una de les deu àrees és la inclusió social amb Aura Fundació:

INCLUSIÓ SOCIAL I LABORAL
El Gran Teatre del Liceu emprèn diverses iniciatives de conscienciació envers col·lectius en risc d’exclusió o en posició de desigualtat social o laboral.

AURA FUNDACIÓ
El Liceu engega programes en favor de la integració laboral de qualitat de persones amb discapacitat intel·lectual de la mà d’Aura Fundació, entitat que ajuda a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la inclusió social i laboral seguint la metodologia Treball amb Suport. El resultat és la contractació de 3 nois/es en tasques d’acomodació durant les funcions escolars del Petit Liceu, fet que afavoreix la seva integració i a la conscienciació dels nens i nenes i mestres assistents a les funcions.

Comentaris desactivats

Col·labora