Contracte laboral LABCO
30/05/2017
Firma contracte laboral Clínica Mi Tres Torres
14/06/2017

Treballadors amb síndrome de Down compleixen 25 anys en l’empresa ordinària amb el suport d’Aura Fundació

Aura Fundació, pionera a Europa en la formació i inserció de persones amb discapacitat intel·lectual, seguint la metodologia de treball amb suport, aconsegueix un notable èxit en la inserció laboral.

Gràcies a la formació prèvia, l’acompanyament en el propi lloc de treball, i al preparador que fa el seguiment durant tota la vida laboral.  Aura Fundació va més enllà  i dóna suport també en el dia a dia dels seus participants,  empoderant-los per tenir la màxima autonomia en la seva vida.

Aquest any, sis d’aquests participants compleixen 25 anys treballant  en una empresa, una gran fita  de petites i grans històries personals que demostren que no hi ha límits per la integració de persones amb discapacitat.

Sara M, Oriol P, Raul P, Mónica M, Ruth A, Eva C son les primeres persones amb síndrome de Down que porten més de 25 anys treballant en el país.