Firma contracte laboral NOMAD COFFEE
29/01/2018
Firma contracte laboral Winche Redes Comerciales
05/02/2018

La Casa degli Italiani di Barcellona va celebrar eldivendres 24 de Novembre a les 20:00h la sisena edició de la seva Gala Benèfica.

L’esdeveniment va ser a l’Hotel Eurostars Grand Marina (Moll de Barcelona s/n, 08039 Barcelona)

Aquest any l’entitat col·laboradora, a la que s’ha destinat tota la recaudació a través de la Gala, és Aura Fundació, que des de fa 28 anys ajuda a la inserció laboral a persones amb discapacitat intel·lectual.

La Casa degli Italiani di Barcellona neix a Barcelona al 1865. Ubicada en un històric palauet del modernista Passatge Méndez Vigo, en el cor de l’Eixample Dret, és una Associació l’activitat de la qual està enfocada especialment a la promoció de l’idioma i la cultura italiana a Barcelona i a l’assistència benèfica cap als més desfavorits.

El dia 24 de novembre va ser la sisena Gala Benèfica que la Casa organitza i promou: en anys anteriors les entitats col·laboradores van ser, entre d’altres, la Fundació Step by Step, l’Hospital Sant Joan de Deu, el Ministeri d’Educació Italià.

En el 2017 el projecte escollit és el d’Aura, que al llarg d’aquestes quasi tres dècades han aconseguit més de 300 contractes per persones amb discapacitat, i ha contribuït a la millora de la seva qualitat de vida, fomentant la seva vida autònoma.

P1130610

A la foto, d’esquerra a dreta: La famosa actriu italiana Maria Grazia Cucinotta  (padrina de l’esdeveniment),

el Carlo, l’Albert, la Directora d’Aura Glòria Canals i el President de la Casa degli Italiani Giuseppe Meli.

P1130424
P1130480