Firma contracte laboral Clínica Mi Tres Torres
14/06/2017
Firma contracte laboral a Hotel Alfa Aeropuerto
02/08/2017

Com a cloenda de curs, el passat dia 13 de juliol de 2017 es va celebrar l’Acte d’Estiu d’Aura Fundació a l’Hotel Arts de Barcelona, amb més de 700 assistents.

Va ser un dia emotiu, amb empresaris, companys, participants, famílies i amics.

L’esdeveniment va ser inaugurat per la Directora d’Aura Fundació la Sra. Canals , va ser presentat per la Gerent la Sra. Cabré i va comptar amb la següent taula de ponents:

El Sr. Scaletti (Director General de Panasonic Espanya i Portugal),  el Sr. Lamiel (Gerent Institut Municipal de Persones amb Discapacitat) la Sra. Canals (Directora d’Aura Fundació) i el Sr. Gropello (Gerent d’Invest For Children)

A l’acte es van entregar reconeixements a les següents empreses que han contractat a participants d’Aura aquest any i passen a ser, per aquest motiu, empreses “amb Aura”.

Banco Mediolanum · COAC (Col·legi d’Arquitectes de Catalunya) ·Eurofragance, Fundació Can Caralleu Esport ·

FCB Merchandising ·Fundació Pasqual Maragall · Grand Hotel Central ·

Hema Spain ·  Hotel Alma ·  Hotel Monument ·  Hotels Atiram ·  Joieria Rabat ·

La Casa de Carlota ·  Mi Tres Torres ·  Nargy · Olivo & Franquet ·

Restaurant Rossini ·  Sandwichez ·  Restaurant Marisqueria Balmes ·  Hotel Alfa Aeropuerto

En representació de totes elles, el Director creatiu de la Casa de Carlota el Sr. Josep Mª Batalla, va ser l’encarregat de dir unes paraules d’agraïment, explicar la seva experiència i animar a noves empreses a contractar a persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la metodologia de “Treball amb Suport”.

Tot seguit es van donar reconeixements també a empreses que col·laboren amb AURA com Gran Teatre del LiceuAbac CapitalCasa Degli ItalianiT-Systems Derby Hotels Collection.

A més, aquest any es va donar un reconeixement especial al desè aniversari d’INCORPORA, que va ser recollit pel Sr. Giró, Director General de la  Fundació Bancària La Caixa.

Tot seguit, el Sr. Muñoz Gerent de Serveis de Benestar Social va donar un reconeixement al programa d’autogestors d’Aura Fundació anomenat VOX NOSTRA pel seu vintè aniversari i va ser recollit per la seva presidenta, la Mari Paz Valero, que va tenir unes paraules d’agraïment.

Durant l’acte, com cada any, es van entregar els diplomes del programa de formació pre- laboral ocupacional, es va passar un vídeo de formació, un vídeo amb les noves pràctiques i contractes laborals i es van entregar els Diplomes als participants que porten 10 i 20 anys en el món laboral.

Aquest és el segon any en què es van donar medalles en reconeixement als treballadors que fa més de 25 anys que treballen.

AURA FUNDACIÓ va ser pionera en la contractació de persones amb discapacitat intel·lectual amb la metodologia de Treball amb Suport i per tant són dels primers contractes amb més de 25 anys de tot el país.

Dos participants d’Aura Fundació, l’Anna i l’Enric, van donar la benvinguda a les noves persones participants que s’incorporen i els hi van desitjar molta sort per aconseguir una feina com la que tenen ells.

Es va clausurar l’acte amb unes paraules del Sr. Scaletti i la Sra. Canals on van explicar com ajudarà Panasonic en el nou local d’Aura Fundació i en una propera integració laboral.

En finalitzar es va poder prendre una copa de cortesia de Bodegas Torres, d’ Estrella Damm i refrescos per part de l’Hotel Arts.

Comentaris desactivats