Voleu atraure talent?

Les empreses que aposten per la inclusió i la diversitat atrauen talent i són un reflex de la societat actual.

Aura Fundació t’ofereix la possibilitat de contractació tutelada. Fem el seguiment i acompanyament de la persona treballadora, així com l’assessorament i suport a l’empresa, amb l’objectiu d’aconseguir la inclusió laboral de persones amb discapacitat intel·lectual. Aquest servei és totalment gratuït per a les empreses.

Incorporar un programa d’inclusió i diversitat a l’empresa augmenta la capacitat de captació de talent i millora la imatge de marca, a més de percebre avantatges fiscals força rellevants i poder complir amb la LGD (Llei General de la Discapacitat), que comporta l’obligació de contractació d’un 2% per equips de més de 50 persones.

Et convidem a contactar amb Aura Fundació per explicar-te amb més detall totes les oportunitats i avantatges que suposa contractar a les persones beneficiàries de la nostra fundació.

Suport  – Empreses Inclusives.

Actualment tenim més de 400 contractes acumulats en 300 empreses de reconegut prestigi. Això demostra que la inclusió laboral de persones amb discapacitat intel·lectual en empreses ordinàries és un èxit si es compta amb el suport necessari, com el que ofereix Aura Fundació..

Si vols veure quines són les nostres Empreses amb Aura, aquí us deixem el llistat de les actives actualment. Tu pot ser una d’elles.

Inserció laboral – Treball amb suport

Les persones participants del programa laboral d’AURA comencen un període de pràctiques a les empreses, acompanyats d’un professional de la nostra fundació. Aquesta formació és en situació real.

El/la preparador/a laboral acompanya a la persona participant i a l’empresa durant aquestes pràctiques, però el més important és que ho fa també durant tota la vida laboral d’aquesta persona. Com a empresa, sempre estaràs acompanyada.

club de lectura3
Formació continuada – Un pla centrat en la persona.

Les persones participants del programa laboral segueixen una formació que inclou un programa individualitzat i centrat en les seves capacitats i àrees millora. Es treballa l’autonomia personal, les habilitats socials, l’actitud a la feina i envers l’empresa i els companys/nyes. La combinació de treball i formació continuada és la clau per tenir una vida enriquidora, equilibrada i poder ser membres de ple dret en la societat.

Empreses & AURA – El motor del canvi.

Sovint, les persones i les empreses ens plantegem com canviar el nostre entorn, com deixar una petjada social, però no acabem de concretar com fer-ho. Aquí us proposem una forma directa i contundent de canviar el món, especialment el nostre entorn immediat. Donant a persones amb discapacitat intel·lectual una oportunitat de vida normalitzada, vetllant perquè no es vulnerin els seus drets…que són els mateixos que els de tots i totes.

Creus que avui és el dia de començar a ser el motor del canvi?

Per a empreses responsables amb equips motivats que volen ser inclusius.

La feina és l’element d’integració social més important, també, per a les persones amb discapacitat.

Font Resize