DEMANA UN DESIG….

COM COMPRAR?

Accedeix a https://www.playloterias.com/loteria-aura-fundacio i segueix aquests senzills passos:

1. Selecciona les participacions que vulguis i fes clic a Jugar.
2. Si ja ets client de PlayLoterías, accedeix amb el teu e-mail i la teva contrasenya.
3. Sinó ets client, fes clic a Registro
4. Selecciona Pagar con Tarjeta i introdueix les dades que et sol·licita (número de tarjeta, caducitat y codi de seguretat) fes clic a Pagar i un cop autoritzada l’operació fes clic a Continuar.
5. Rebràs un e-mail de confirmació de compra i un accés al certificat que t’acredita com a propietari/a del dècim o participació. 6. Un cop celebrat el sorteig rebràs un e-mail amb la informació dels premis.

Si tens dificultat a adquirir la teva loteria d'AURA de manera digital pots trucar de dilluns a divendres de 12.00 h a 14.00 h i la Tania o l’Arantxa t'ajudaran encantades. Al telèfon fix d'AURA 93 417 76 67.

I SI TOCA…COM COBRAR EL TEU PREMI?

Sabem que compartir loteria amb les teves amistats i família és una cosa bastant freqüent, sobretot per Nadal. L'objectiu de PlayLoterías és facilitar-vos aquesta acció, perquè es faci d'una forma còmoda, segura i transparent.

Com a usuari de PlayLoterías tens dues maneres de cobrar un premi, atès l'import d'aquest:

● Premis inferiors a 2.000 euros – Els paguen les administracions de Loteries, per la qual cosa el mateix dia del sorteig des de *PlayLoterías ingressem en el teu compte d'usuari el premi. Des d'aquí només has de transferir-ho al teu compte bancari, mitjançant una transferència sense cap despesa de gestió per a tu. En cas d'haver compartit la loteria seràs tu el que rep el premi perquè després el reparteixis amb la teva família o amistats. Recorda que aquests premis no estan subjectes a retencions fiscals.

● Premis superiors a 2.000 euros – Els paguen les entitats Bancàries. Com a usuari/a de PlayLoterías tens dues opcions per a cobrar el teu premi:
Atorgar a PlayLoterías la representació del cobrament del premi, perquè puguem realitzar-lo en el teu nom i que des de l'entitat bancària t'ingressin en el teu compte l'import del premi.
Si has compartit la loteria et demanarem que identifiquis a tots/es els/les propietaris/es i ens facilitis la documentació necessària per a gestionar el cobrament, i així cadascun rep la seva part del premi.

● Acudir a la nostra administració, Loteries Carles III, identificar-te amb el teu DNI, i sol·licitar el teu dècim físic per a cobrar-lo tu (o vosaltres en cas d'haver-ho compartit) directament en el banc.
Segons la legislació vigent els premis superiors a 40.000 euros estan subjectes a retencions fiscals, en cas d'aconseguir un d'aquests premis, les entitats bancàries descomptaran la retenció abans de realitzar el pagament del premi.