“Christmas” La Casa de Carlota
20/11/2017
Derby Chef
11/12/2017

Aula noves tecnologies per a persones amb discapacitat intel·lectual.

És el projecte que tenim presentat per #GivingTuesday

Les noves tecnologies han introduït profunds canvis en el nostre entorn i en les maneres de relacionar-nos amb els altres. Però l’accés a les noves tecnologies per a alguns individus o grups socials pot trobar-se condicionat per diferents barreres.

L’ús de les noves tecnologies és una eina d’integració per a les persones amb discapacitat, en lloc de ser un motiu d’exclusió.

Les persones amb discapacitat no són una excepció i, per això, han d’adoptar-se mesures no solament perquè no quedin excloses, sinó perquè les TIC els donin oportunitats de millorar la seva qualitat de vida, d’optar a més llocs de treball o de relacionar-se de manera més fàcil amb els quals els envolten. Nombrosos informes indiquen que a Espanya l’accessibilitat de les TIC dista molt de ser l’adequada per a aquest col·lectiu.

Actualment l’entitat ha canviat el local de la seu d’Aura Fundació, en la mateixa finca a Ronda General Mitre 174 de Barcelona però en un altre local diferent i més gran.

Es tracta d’una mudança que ha implicat reformar tot el nou espai i habilitar i moblar amb sales de formació, de treball i de reunió.

El projecte que presentem és crear una AULA INFORMÀTICA que serà una aula de noves tecnologies que inclourà l’adequació de la sala, el mobiliari i l’equipament informàtic.

Tenim uns ordinadors però són pocs i molt antics i per això volem tenir una equipació informàtica adequada per poder treballar bé amb ells.

El pressupost és el següent:

10 Ordinadors de sobretaula  – 599€ (total 5990€)

6 Tablet – 400€ –  (total 2400€)

Total: 8.390€

Comparteix el projecte! Gràcies!