Pràctiques laborals Rossini
27/06/2016

experiències al zoològic de Barcelona

logos

Cisco BarcelonaCercle Tecnològic de Catalunya (CTecno), Fundació real dreams(Frd)  i el Zoo de Barcelona van sumar esforços el passat 8 de juny en pro de les persones amb discapacitat intel·lectual i de la Fundació Aura. Es tracta d’una iniciativa emmarcada al Full Day Circle, un programa d’ajuda social i voluntariat instaurat per Cisco que cerca oferir oportunitats de creixement als seus col·laboradors.

En aquesta edició,  11 persones amb altres capacitats, acompanyades per 13 voluntaris de Cisco Barcelona, van intercanviar les seves experiències laborals i van prendre consciència de la vulnerabilitat de moltes espècies que hi ha al zoològic. A més a més, van detectar els diferents llocs de feina existents, una activitat molt important per la Fundació Aura, ja que l’entitat té com a missió incloure social i laboralment a persones amb discapacitat intel·lectual.

Enguany, Full Day Circle ha comptat amb el recolzament, com a organitzadors, del Cercle Tecnològic de Catalunya i de Fundació real dreams.