Jimmy Lion i Aura Fundació s’han unit per llançar dos dissenys

¡de mitjons divertits!

#AuraDownsDay          #LotsOfSocks

L’estampat d’aquests mitjons originals és obra d’alguns dels integrants de la fundació, la qual centra els seus esforços en fomentar la inserció laboral i social de persones amb discapacitat intel·lectual.

Perquè creiem fermament en que no hi ha capacitats menys vàlides, sinó diferents, i que encara queda molta feina per fer en el que inclusió i diversitat es refereix, els beneficis d’aquesta col·laboració es destinaran íntegres a la tasca de la fundació.

Fes-te amb un parell d’aquests mitjons molones i consciència a tots en què ser diferent ‘és ser encara més molón!

El 100% de l’import recaptat anirà destinat a Aura Fundació.

S'estan mostrant 1–4 de 6 resultats

• Caixa d’eines i recursos de el Projecte Aura

18,00

16 peces + DVD

El material que ofereix va encaminat a facilitar les eines necessàries per ajudar a augmentar la capacitat de valer-se per si mateixos de forma independent en la resolució de situacions quotidianes, oferint recursos per al seu desenvolupament personal, actual i futur. El material del DVD inclou diverses activitats dirigides a la formació en les habilitats bàsiques per a una adequada inserció laboral.

• Mitjó Solidari HIGH FIVE Talla 36-40

10,00

Mitjons solidaris de Jimmy Lion de mitja canya en cotó pentinat de gran qualitat. Són suaus, duradors i confortables.

COMPOSICIÓ: Mitjana canya. El 86% Cotó Pentinat, 16% Poliamida, 2% Elastano86% Cotó Pentinat, 16% Poliamida, 2% Elasthan.

• Mitjó Solidari HIGH FIVE Talla 41-46

• Mitjó Solidari LOOK GOOD Talla 36-40