ACTE ESTIU AURA FUNDACIÓ 2019
19/06/2019
Vine a Port Aventura amb Aura – 5/10/19
05/09/2019

El passat 16 de juliol vam celebrar el nostre acte anual d’estiu i va ser molt especial al tractar-se del nostre 30 aniversari.

Vam fer l’entrega de reconeixements empreses “amb Aura” a les empreses que han contractat persones amb discapacitat intel·lectual durant aquest any.

L’acte, va ser celebrat en l’Hotel Arts i ha tingut més de 900 convidats i va ser inaugurat per la nostra presidenta Glòria Canals i presentat per la nostra directora Maria Cabré.

Glòria Canals, va destacar que es tractava d’un dia d’agraïment i estava molt emocionada per veure el camí recorregut durant aquestes tres dècades i de com entre tots estem contribuint una societat més justa i solidària.

La presidenta de la Fundació va agrair a les famílies que han confiat en nosaltres des de fa 30 anys, a les empreses que han donat una oportunitat a les persones treballadores confiant en el seu potencial i finalment a tot l’equip professional de l’entitat que amb la seva professionalitat han aconseguit que molts joves amb discapacitat intel·lectual se sentin membres actius de la societat.

D’altra banda, Maria Cabré va manifestar “que Aura Fundació, després de 30 anys, ha aconseguit canviar la vida de més de 300 persones amb discapacitat intel·lectual i el nostre objectiu és que qualsevol persona amb discapacitat intel·lectual que vulgui treballar en una empresa tingui l’oportunitat de fer-ho”.

A més, l’Honorable Sra. Consellera de Presidència, Meritxell Budó, va recalcar que es tracta de “un acte emotiu i positiu per a fer balanç d’un treball de 30 anys dedicats a aquesta activitat imprescindible i necessària com la que fa Aura Fundación, que s’ha convertit en entitat referent a Catalunya, Espanya i Europa”. I es va referir a les persones amb discapacitat intel·lectual com un “exemple de tenacitat i constància que han aconseguit superar els obstacles per a tenir una vida digna i fer-se valer en el món laboral, on han demostrat la seva motivació i capacitat productiva”.

Jaume Giró, Director General de la Fundació Bancària La Caixa, ha lliurat els reconeixements a les diferents companyies que aquest any han contractat persones amb discapacitat intel·lectual.
Les empreses ‘amb aura’  que han estat guardonades van ser:
Hotel Catalonia Rigoletto, Synlab Diagnósticos Globales S.A, Clínica Mi Tres Torres, Hotel Petit Palace Museum, Hotel Monument, Nike (Outlet Viladecans), KIABI, 365 Obrador, Hotel The Barcelona Edition, Acrecentia training S.L, Pranarôm España, Hotel Golden Tulip, PREMIUM, CORBERA, Cal Fruitós, GARCIMAR, Etnia Barcelona, Natura Selection, CompraventaBarcelona by Fincas Gonseni, Pronovias Group, Cereal Hunters Barcelona, Mussol ANG S.L, Hotel Alma, Oms &Viñas, Carl’s Jr / Beer & Food, Humana, COBARNA FRUITS, Federació Catalana de Natació, HEMA Spain, Thermo King, Grup Julià, DABA Nespresso, PANASONIC, RABAT, Hotel ARTS, VINITUS, Mango, Grand Hotel Central y Distinto Films.

Durant l’acte també s’han lliurat els diplomes dels itinieraris de formació per part del Sr. Osmar Polo Director General T-Systems Iberia i també es van entregar els de reconeixement a les persones que han format part del programa AURA i porten 10, 20 i 25 anys integrats en el món laboral.

Es va comptar amb la presència del Sr. Felipe Cortina i del Sr. Álvaro Gomis, fundadors de Jimmy Lion, que van explicar la col·laboració amb AURA amb la reconeguda marca de mitjons. L’Odile, els hi va fer entrega dels dissenys elaborats entre les dues entitats.

Dos persones participants d’Aura Fundació, la Montse i el Rafa , van donar la benvinguda a les noves persones participants que s’incorporen i els hi van desitjar molta sort per aconseguir una feina com la que tenen ells. I a més van parlar sobre la seva experiència d’aquest mes de març a la seu de les Nacions Unides de Ginebra.

El jugador del FC Barcelona, Gerard Piqué, va clausurar l’acte del 30 aniversari d’Aura Fundació. El futbolista va destacar la important labor social  que desenvolupem i va animar als empresaris a continuar incloent en els seus equips a persones amb discapacitat intel·lectual. Per a Gerard Piqué “aquestes persones són un exemple de superació i esforç, valors que han de ser reconeguts per la societat”.

En acabat es va donar una sorpresa, entrant cantant a “capella” la Mònica Green i un pastis d’Escribà per celebrar el 30 aniversari. Immortalitzant aquest moment amb una foto del equip professional que forma part d’AURA.