Lots Of Socks – World Down Syndrome Day – Aura Fundació

Lots Of Socks

El proper dia 21 de març de 2018, pel dia Internacional de la síndrome de Down, Aura Fundació presentarà la metodologia de "Treball amb Suport" a la seu de les Nacions Unides de Nova York.

Gràcies a una empresa tan solidària com JIMMY LION, podeu col·laborar amb aquesta acció tan especial. Amb els seus mitjons, ens unirem a #LotsOfSocks

El 100% de l'import recaptat anirà destinat a Aura Fundació i podeu aconseguir els vostres mitjons AQUÍ.
                                           Recorda el dia 21 de març lluir aquest detall.

Ens encantaria que fessis una foto, ens etiquetessis i la compartissis a les teves xarxes socials amb:

#auraDownsDay      #LotsOfSocks