Pràctiques laborals Fundación Pasqual Maragall

Primeres fotografies d’Enric fent les seves pràctiques laborals en la Fundación Pasqual Maragall.

Moltes felicitats!

La Fundació Pasqual Maragall té com a objectiu fomentar i donar suport a la recerca científica en l’àmbit de l’Alzheimer.

Inclusió laboral:

Els participants comencen unes pràctiques en les empreses acompanyats d’un professional d’Aura Fundació (formació en situació real). El preparador laboral acompanya al participant, durant aquestes pràctiques, que tenen una durada d’entre 2 i 4 mesos. Després d’aquest període d’aprenentatge i quan el candidat/a conegui bé el seu treball i manifesti una actitud correcta, l’empresa contractarà al jove segons les condicions legals contractuals establertes.