Publicacions

• Shangai Special Olympics – Llibre

Amb fotografies espectaculars es fa un seguiment dels Specials Olympics que van tenir lloc a Shangai 2007. Es recullen els moments de la cerimònia inaugural, el retrat de diferents atletes, dels esports d’equip, la important  feina dels entrenadors, voluntaris, equips mèdics i la premsa que es fa visibles  aquests esdeveniments.

Llibre en castellà, català i anglès. Col·laboració de: 40€

• Preparados para la vida – Llibre

El llibre fa el seguiment de 17 persones joves-adultes amb la síndrome de Down que estan treballant en diferents empreses. A través de fotografies ens mostra com és el seu dia a dia, les tasques que realitzen, la relació amb els companys de feina, les seves vivències, com els fa sentir el fet de ser persones amb una vida plena. Llibre en castellà, català i anglès Col·laboració de: 40€

• La vida amb síndrome de Down – Llibre

A través de fotografies el llibre fa un seguiment de la vida diària de 12 persones de diferents edats que tenen com a tret comú que tenen la Síndrome de Down. Es mostra la vida a l’etapa de la infància, l’etapa escolar i l’etapa adulta.

Llibre en castellà, italià i anglès. Col·laboració de: 40€

• Una imagen mejor que mil palabras – DVD Interactiu

Aquest DVD ofereix la possibilitat a les persones amb necessitats educatives especials d’apropar-se al món laboral d’una manera visual, fàcil i entenedora. Mostra dos àmbits laborals : oficina i cafeteria i contempla les Habilitats Socials, la Imatge Personal i les Responsabilitats Socials. A partir d’uns vídeos molt breus es plantegen situacions que es poden trobar a l’empresa mostrant 3 actituds diferents i les seves conseqüències.

Editat en castellà És un material elaborat per AURA i el podeu adquirir directament a través de la Fundació Adapta.
  • Síndrome de Down: Neurobiología, Neuropsicología y Salud mental – Llibre

És una obra de referència que aporta coneixement i estratègies d'intervenció enfocada a les persones amb síndrome de Down, les seves famílies i els professionals que treballen amb i per aquesta població.

Analitza des d'una triple perspectiva: la neurobiològica, neuro psicològica i la psicològica l'estructura i funcionament del cervell de les persones amb síndrome de Down, així com el seu benestar i salut mental, i els tractaments psicoterapèutics i farmacològics més adequats.

Posa èmfasi en l'estimulació primerenca que és fonamental des de les primeres edats però que ha de ser continuada, individualitzada i al llarg de tota la vida.

Llibre en castellà

Col·laboració de: 60€

• Relats a dues bandes – Llibre

MIRADES DE CATALUNYA   En el llibre es recullen les converses que 25 joves amb síndrome de Down han mantingut amb persones reconegudes en diferents àmbits (músics, polítics, actors, escriptors,...). Cada un ha explicat un relat que pot ser personal, un fet històric, una anècdota, una llegenda...   Llibre en català   Col·laboració de: 25€