Publicacions

• La vida amb síndrome de Down – Llibre

A través de fotografies el llibre fa un seguiment de la vida diària de 12 persones de diferents edats que tenen com a tret comú que tenen la Síndrome de Down. Es mostra la vida a l’etapa de la infància, l’etapa escolar i l’etapa adulta.

Llibre en castellà, italià i anglès. Col·laboració de: 40€

• Una imagen mejor que mil palabras – DVD Interactiu

Aquest DVD ofereix la possibilitat a les persones amb necessitats educatives especials d’apropar-se al món laboral d’una manera visual, fàcil i entenedora. Mostra dos àmbits laborals : oficina i cafeteria i contempla les Habilitats Socials, la Imatge Personal i les Responsabilitats Socials. A partir d’uns vídeos molt breus es plantegen situacions que es poden trobar a l’empresa mostrant 3 actituds diferents i les seves conseqüències.

Material en castellà Col·laboració de: 30€

• Preparados para la vida – Llibre

El llibre fa el seguiment de 17 persones joves-adultes amb la síndrome de Down que estan treballant en diferents empreses. A través de fotografies ens mostra com és el seu dia a dia, les tasques que realitzen, la relació amb els companys de feina, les seves vivències, com els fa sentir el fet de ser persones amb una vida plena. Llibre en castellà, català i anglès Col·laboració de: 40€

• Capsa d’eines i recursos – DVD Aura Fundació

EL DVD conté el recull del material elaborat durant 20 anys pels professionals de la Fundació Projecte AURA. Inclou un resum de l’estil metodològic del P. AURA i el material utilitzat en els diferents programes (Laboral, Formació Continuada, Vida amb suport,...).

Material en castellà i català Col·laboració de: 28€

• Fundació Projecte Aura… des de 1989 – Llibre

El llibre fa un repàs pels 20 primers any de la Fundació Projecte AURA. Conté la història i evolució d’AURA, escrits de professionals reconeguts del País i de fora vinculats a AURA des dels inicis, les opinions dels participants, els familiars, els membres de l’equip, anècdotes, ... i moltes fotografies que il·lustren molts moments importants així com les persones que formen i han format part de l’entitat.

Llibre en català i castellà

Col·laboració de: 30€

• Relats a dues bandes – Llibre

MIRADES DE CATALUNYA   En el llibre es recullen les converses que 25 joves amb síndrome de Down han mantingut amb persones reconegudes en diferents àmbits (músics, polítics, actors, escriptors,...). Cada un ha explicat un relat que pot ser personal, un fet històric, una anècdota, una llegenda...   Llibre en català   Col·laboració de: 25€