Vine a Port Aventura amb Aura Fundació

FENT AMICS A PORTAVENTURA PER NOMÉS 18€

Us convidem, un any més, a passar un dia molt divertit amb nosaltres a PORT AVENTURA.

Per 8è any consecutiu, torna “Vine a Port Aventura amb Down Catalunya”. La cita, oberta a tothom i a quanta més gent millor, tindrà lloc dissabte 8 d’octubre, per un preu de només 18 euros l’entrada.

És de caire benèfic i per això et demanem que ens ajudis animant tots els teus amics i coneguts a participar-hi.

Dels diners de l’entrada, una part majoritària es destina a cobrir costos, mentre que el restant es destina a Down Catalunya i a les seves entitats membres, en el nostre cas a AURA 😉

El preu especial de l’entrada per aquest dia és de:

18€ per entrada.

Els infants de 0-3 anys tenen entrada gratuïta.

Ja pots adquirir les teves entrades a la nostra entitat:

AURA Fundació:

Ronda General Mitre 174, 08009 de Barcelona o al 93.417.76.67 o a info@aurafundacio.org