Pràctiques laborals DINCAT

Anna,  participant d’Aura, inicia les seves pràctiques laborals a DINCAT.

Els treballs que realitza són d’auxiliar administrativa i de recepció.

Molta sort en aquesta nova experiència!

Inclusió laboral:

Els participants comencen unes pràctiques en les empreses acompanyats d’un professional d’Aura Fundació (formació en situació real). El preparador laboral acompanya al participant, durant aquestes pràctiques, que tenen una durada d’entre 2 i 4 mesos. Després d’aquest període d’aprenentatge i quan el candidat/a conegui bé el seu treball i manifesti una actitud correcta, l’empresa contractarà al jove segons les condicions legals contractuals establertes.

Dincat és la federació que vetlla per la defensa dels drets, la dignitat i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i les seves famílies a Catalunya.

Dincat coordina, representa i defensa els interessos de prop de 300 entitats socials que treballen conjuntament per oferir serveis i suports que potencien l’autonomia de la persona i que garanteixen la seva plena inclusió a la societat en totes les etapes vitals i en tots els àmbits.

La Federació també promou la cooperació amb altres agents socials, públics i privats, amb qui sumem esforços i compartim una mateixa visió i objectiu: aconseguir una societat més justa, equitativa i igualitària.