Insercions laborals Gran Teatre del Liceu

En aquestes fotografies podem veure a tres dels nostres participants que comencen un nou treball realitzant tasques com acomodadors de sala al Gran Teatre del Liceu de Barcelona.

La Raquel, l’Albert i Jordi fan el servei de les funcions matinals.

Molta sort!

El Gran Teatre del Liceu, creat el 1847 a la Rambla de Barcelona, és un teatre d’òpera que ha mantingut al llarg dels anys la seva funció de centre cultural i artístic. Un del símbols de la ciutat.

Actualment és un teatre de titularitat pública (Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona, Ministerio de Educación, Cultura y Deporte), administrat per la Fundació del Gran Teatre del Liceu, que incorpora, a més de les institucions esmentades, el Consell de Mecenatge i la Societat del Gran Teatre del Liceu.