Gala Benèfica Casa degli Italiani a favor Aura Fundació

La Casa degli Italiani di Barcellona organitza el pròxim divendres 24 de Novembre a les 20:00h la sisena edició de la seva Gala Benèfica.

L’esdeveniment serà a l’Hotel Eurostars Grand Marina (Moll de Barcelona s/n, 08039 Barcelona)

Aquest any l’entitat col·laboradora, a la que es destinarà tota la recaudació a través de la Gala, serà Aura Fundació, que des de fa 28 anys ajuda a la inserció laboral a persones amb discapacitat intel·lectual.

La Casa degli Italiani di Barcellona neix a Barcelona al 1865. Ubicada en un històric palauet del modernista Passatge Méndez Vigo, en el cor de l’Eixample Dret, és una Associació l’activitat de la qual està enfocada especialment a la promoció de l’idioma i la cultura italiana a Barcelona i a l’assistència benèfica cap als més desfavorits.

El dia 24 de novembre és la sisena Gala Benèfica que la Casa organitza i promou: en anys anteriors les entitats col·laboradores van ser, entre d’altres, la Fundació Step by Step, l’Hospital Sant Joan de Deu, el Ministeri d’Educació Italià.

Per aquest 2017 el projecte escollit ha estat el d’Aura, que al llarg d’aquestes quasi tres dècades han aconseguit més de 300 contractes per persones amb discapacitat, i ha contribuït a la millora de la seva qualitat de vida, fomentant la seva vida autònoma.

La quota de participació a la gala és de 85€.

Per a més informació i inscripcions:

Aura Fundació 93 417 76 67 – info@aurafundacio.org

versione catalanaa