Firma contracte laboral Panasonic

Integració Laboral

Òscar, participant d’Aura, ha firmat el seu contracte laboral a  Panasonic.

Les feines que fa són d’auxiliar administratiu i d’arxiu.

Moltes felicitats!

Sobre Panasonic

Panasonic Corporation és líder mundial en el desenvolupament de productes i solucions tecnològiques de consum, domòtica, mobilitat, solucions de negoci i dispositius, per a usuaris finals i empreses.

Des de la seva fundació al 1918, la companyia s’ha expandit a nivell mundial i alhora opera amb més de 474 empreses subsidiàries i 94 associades en tot el món, registrant unes ventes netes consolidades de 7,553 billons de iens (56.794 milions d’euros) a l’any fiscal finalitzat el 31 de març de 2016.

Compromesa en la recerca de nous valors a través de la innovació en les diferents divisions, la companyia aplica les seves tecnologies per a crear una vida i un món millor per als seus clients. Per obtenir més informació sobre de Panasonic, visiti el lloc web de la companyia: