Firma contracte laboral DINCAT

L’Anna M., participant d’Aura, ha firmat el seu contracte laboral a Dincat.

Les feines que fa són d’auxiliar administrativa i de recepció.

Moltes felicitats!

integracion laboral dincat

Què és Dincat

Dincat és la federació que vetlla per la defensa dels drets, la dignitat i la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual o del desenvolupament i les seves famílies a Catalunya.

Dincat coordina, representa i defensa els interessos de prop de 300 entitats socials que treballen conjuntament per oferir serveis i suports que potencien l’autonomia de la persona i que garanteixen la seva plena inclusió a la societat en totes les etapes vitals i en tots els àmbits.

La Federació també promou la cooperació amb altres agents socials, públics i privats, amb qui sumem esforços i compartim una mateixa visió i objectiu: aconseguir una societat més justa, equitativa i igualitària.