AURA HABITAT

Aquesta setmana s’ha iniciat un nou torn a AURA HABITAT i amb ell comença una experiència amb nous participants.

Volem donar la benvinguda a la Duna, l’Oriol i el Manel que compartiran pis amb l’Anna, la Núria i la Míriam.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta etapa de vida independent!

Vida independent AURA HABITAT

Aquest programa es centra en oferir la possibilitat als participants d’Aura Fundació de fer una estada en un entorn normalitzat amb joves estudiants universitaris, aprenent a conviure i a fer-se càrrec de les responsabilitats que comporta compartir casa amb altres persones. Es tracta, doncs, de fer un període de residència a un pis compartit per 3 participants d’Aura Fundació i 3 estudiants de psicologia, ciències de l’educació o treball social.