Acte Estiu 2015

Aura Fundació

Aura Fundació va celebrar el seu 26è acte d'estiu a l'Hotel Arts de Barcelona, el Dilluns 1 de juliol de 2015, a les 19.30h.

Com a cloenda de curs el passat dia 1 de juliol de 2015 va ser celebrat l’Acte d’Estiu d’Aura Fundació a l’Hotel Arts de Barcelona, amb  prop de 600 assistents.

Va ser un dia emotiu, amb empreses, companys, participants, famílies i amics.

L’esdeveniment va ser inaugurat per la Directora d’Aura la Sra. Glòria Canals i tot seguit, el Director de Recursos Humans de l’Hotel Arts, el Sr. Jordi Sala va donar la benvinguda als assistents, com a amfitrió i també com a empresa “amb Aura”.

L’acte va ser presentat per la Coordinadora d’Aura, la Sra. Carme Llorens i va comptar amb la següent taula de ponents:

Sr. Albert López, representant de famílies i President de l’associació d’ Amics del Projecte Aura.

Sr. Xavier López, Director General d’Economia Social i Cooperativa i Treball Autònom del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Sra. Glòria Canals, Directora d’Aura Fundació.

Sra. Carmela Fortuny, Secretària d’Inclusió Social i Promoció de l’Autonomia Personal en representació del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Sr. Carlo Bonomi, President Invest for Children.

A l’acte es van entregar reconeixements a les següents 15 empreses que han contractat a participants d’Aura aquest any i passen a ser, per aquest motiu, empreses “amb Aura”.

ADIDAS · ESCOLA SANT GREGORI ·  MONLAU · STARBUCKS ·  PREMIUM ·

ACSA-SORIGUÉ·  QUERCUS ·  INSTITUCIO FAMILIAR D’EDUCACIÓ·

OTSUKA · MANPOWER ·  AUSOLAN ·  DINCAT ·  UIC · HOTEL REGINA

En representació de totes elles, el Gerent de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC), el Sr. Alberto Canals, va ser l’encarregat de dir unes paraules d’agraïment, explicar la seva experiència i animar a noves empreses a contractar a persones amb discapacitat intel·lectual mitjançant la metodologia de Treball amb Suport.

Durant l’acte, com cada any, es van entregar els diplomes del programa de formació ocupacional, es va passar un vídeo amb les noves pràctiques i contractes laborals i es van entregar els Diplomes als participants que porten 10 i 20 anys en el món laboral.

La Clara, com a participant d’Aura Fundació, va donar la benvinguda a les noves incorporacions i els hi va desitjar molta sort per aconseguir una feina, tanta com ella havia tingut sent contractada l’any anterior per Nespresso.

En finalitzar es va poder prendre una copa cortesia de Torres o refrescos per part de l’Hotel Arts.